2023 YILI BELEDİYEMİZ FAALİYET RAPORU
T.C.
SALTUKOVA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
2023 MALİ YILIFAALİYET RAPORU
“Kendiniz için değil,
bağlı bulunduğunuz
ulus için elbirliği ile çalışınız.
Çalışmaların en yükseği budur.”
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
FAALİYET RAPORU ŞABLONU
ÜST YÖNETİCİ SUNUŞU
İÇİNDEKİLER
I- GENEL BİLGİLER
A- Misyon
B- Vizyon
C- Değerler
D- Görev, Yetki ve Sorumluluklar
E- İdareye İlişkin Bilgiler
- İnsan Kaynakları
- Fiziki Kaynaklar
- Bilgi ve Teknolojik Kaynaklar
- Örgüt Yapısı
- Sunulan Hizmetler
II- AMAÇ ve HEDEFLER
A- İdarenin Amaç ve Hedefleri
B- Temel Politikalar ve Öncelikler
III- KURUMSAL KABİLİYET ve KAPASİTENİN DEĞERLENDİRİLMESİ
A- Üstünlükler
B- Zayıflıklar
C- Değerlendirme
İÇİNDEKİLER
SALTUKOVA BELEDİYESİ VE BİRİMLERİ FAALİYET RAPORLARI
S.NO |
BÖLÜM ADI |
BAŞLANGIÇ |
BİTİŞ |
1 |
SALTUKOVA BELEDİYESİ İDARE |
4 |
19 |
2 |
YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
20 |
22 |
3 |
MALİ HİZM. MÜDÜRLÜĞÜ |
23 |
46 |
4 |
EVLENDİRME MEMURLUĞU |
47 |
47 |
5 |
ZABITA MEMURLUĞU |
48 |
48 |
6 |
SU İŞLERİ BİRİMİ |
49 |
49 |
7 |
İTFAİYE MEMURLUĞU |
50 |
50 |
8 |
FEN İŞLERİ BİRİMİ |
51 |
56 |
BELEDİYE BAŞKANININ SUNUŞU
Saltukova, son yıllarda hızlı bir gelişim süreci içindedir. Saltukova Belediyesi olarak beldenin yaşam kalitesini daha da iyileştirmek, beldeye sunulan hizmetlerin düzeyini daha da yükseltmek için her alanda var gücümüzle çalışıyoruz.
Saltukova Belediyesi sınırları içerisinde yaşayan halkın hayat standartlarını yükseltecek şekilde, düzenli kentleşmeyi sağlayarak, çağdaş ve teknolojik gelişmelerle birlikte üst düzeyde hizmet üretmek ve sunmak vizyonuyla hareket ederek, 2023 yılında birçok başarılı hizmeti halkımıza sunmanın mutluluğunu hep birlikte yaşıyoruz.
Saltukova Belediyesi 2023 yılı Faaliyet Raporunu, 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu’nun 41. Maddesi ile; 5393 Sayılı Belediye Kanunu’nun 56. maddesine göre ve 17/03/2006tarih 26011 Sayılı ResmîGazete’ de yayımlanan,” Kamu İdarelerince Hazırlanacak Faaliyet Raporları Hakkında Yönetmelik” e uygun olarak hazırladık. FAALİYET RAPORUMUZ; 2023 yılına ait, bir mali yılda yapmış olduğumuz çalışmalarımızı ve faaliyet sonuçlarını içermektedir.
2023 yılı Faaliyet Raporumuzda; geçtiğimiz yıl çeşitli birimlerimizde yapmış olduğumuz çalışmaların bir özeti, elde ettiğimiz performans verileri, faaliyet ve projelerimiz ile amaçlarımıza ve hedeflerimize ilişkin bilgiler yer almaktadır.
Katılımcı yönetim anlayışımızla, gayretli çalışmalarımızın sonucunda, başarılı bir faaliyet dönemi geçirdiğimizi zannediyoruz. İçinde yaşadığımız kentimizi, altyapı ve üstyapı çalışmaları ile daha yaşanabilir, daha temiz, daha çağdaş, daha modern bir yapıya kavuşturma çabası içerisindeyiz. Tüm bunları yaparken, Belediyemiz bütçesinde 2023 yılı gelir ve gider dengelerini koruyarak, harcamalarımızı mali bir disiplin içerisinde yürütmeye özen gösterdik.
Tüm çalışanları ile Saltukova Belediyesi; dürüst, eşitlikçi, katılımcı, saydam ve çevreye duyarlı görev anlayışı doğrultusunda etkin hizmetler vermeye devam edecektir.
Saygılarımla…
Alim GENÇ Belediye Başkanı
|
T.C.
SALTUKOVA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
İDARİ FAALİYET RAPORU
I- GENEL BİLGİLER
A-MİSYON
Katılımcı yönetim anlayışıyla beklentileri önceden tespit ederek, halkın refah düzeyini yükseltecek ve sürekli kılacak projelerle, mevcut kaynakları etkin ve verimli kullanarak hizmet etmektir.
B-VİZYON
Alt yapı sorunlarını çözmüş, üst yapısında Saltukova ruhunu yansıtan, refah düzeyi yüksek, örnek hizmet anlayışına sahip bir yerel yönetim modeli oluşturmak.
C-DEĞERLER
- Şeffaf belediyecilik anlayışıyla halka dürüst olmak,
- Hizmetin adil dağıtılmasını sağlamak,
- Profesyonel planlamayla kaynakları etkin ve verimli kullanmak,
- Çalışanların ve vatandaşların memnuniyetini sağlamak,
- Kültürel ve ulusal değerlere sahip çıkmak,
- Teknolojiye ve yeniliklere açık olmak,
- Kalıcı çözümler üreterek çalışmak,
- Doğaya saygılı, koruyucu projeler üretmek ve özendirmek,
- Hizmet içi eğitime önem vermek, uzmanlaşmak,
- Sivil toplumla hareket ederek halkın sesine kulak vermek, katılımcı yönetim anlayışını kalıcı kılmak.
D-GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLAR
D-1) BELEDİYENİN GÖREV VE SORUMLULUKLARI; (5393 Sayılı Yasa, Madde:14)
Belediye Mahalli, müşterek nitelikte olmak şartıyla;
İmar, Su, Kanalizasyon, ulaşım gibi kentsel altyapı; coğrafi ve kent bilgi sistemleri; çevre ve çevre sağlığı, temizlik ve katı atık; zabıta, itfaiye acil yardım, kurtarma ve ambulans; şehir içi trafik; defin ve mezarlıklar; ağaçlandırma, park ve yeşil alanlar; konut; kültür ve sanat, turizm ve tanıtım, gençlik ve spor; sosyal hizmet ve yardım, nikah, meslek ve beceri kazandırma; ekonomi ve ticaretin geliştirilmesi hizmetlerini yapar veya yaptırır.
Devlete ait her derecedeki okul binalarının inşaatı ile bakım ve onarımını yapabilir veya yaptırabilir, her türlü araç, gereç ve malzeme ihtiyaçlarını karşılayabilir; sağlıkla ilgili her türlü tesisi açabilir ve işletebilir; kültür ve tabiat varlıkları ile tarihi dokunun ve kent tarihi bakımından önem taşıyan mekanların işlevlerinin korunmasını sağlayabilir; bu amaçla bakım ve onarımını yapabilir, korunması mümkün olmayanları aslına uygun olarak yeniden inşa edebilir. Gerektiğinde öğrencilere, amatör spor kulüplerine malzeme verir ve gerekli desteği sağlar, her türlü amatör spor karşılaşmaları düzenler, yurt içi ve yurt dışı müsabakalarda üstün başarı gösteren veya derece alan sporculara Belediye Meclisi kararıyla ödül verebilir. Gıda bankacılığı yapabilir.
Hizmetlerin yerine getirilmesinde öncelik sırası, belediyenin mali durumu ve hizmetin ivediliği dikkate alınarak belirlenir. Belediye hizmetleri vatandaşlara en yakın yerlerde ve en uygun yöntemlerle sunulur. Hizmet sunumunda özürlü, yaşlı, düşkün ve dar gelirlilerin durumuna uygun yöntemler uygulanır.
Belediyenin görev, sorumluluk ve yetki alanı, belediye sınırlarını kapsar. Belediye Meclisi’nin Kararı ile mücavir alanlara da Belediye hizmetleri götürülebilir.
D-2) BELEDİYENİN YETKİLERİ VE İMTİYAZLARI: (5393 Sayılı Yasa, Madde:15)
- Belde sakinlerinin mahalli müşterek nitelikteki ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla her türlü faaliyet ve girişimde bulunmak.
- Kanunların Belediyeye verdiği yetki çerçevesinde yönetmelik çıkarmak belediye yasakları koymak ve uygulamak, kanunda belirtilen cezaları vermek.
- Gerçek ve tüzel kişilerin faaliyetleri ile ilgili olarak kanunlarda belirtilen izin veya ruhsatı vermek.
- Özel Kanunları gereğince, belediyeye ait vergi, resim, harç, katkı ve katılma paylarının tarh, tahakkuk ve tahsilini yapmak.
- Müktesep haklar saklı kalmak üzere; içme, kullanma ve endüstri suyu sağlamak; atık su ve yağmur suyunun uzaklaştırılmasını sağlamak; bunlar için gerekli tesisleri kurmak, kurdurmak, işletmek ve işlettirmek; kaynak suları işletmek veya işlettirmek.
- Toplu taşıma yapmak; bu amaçla otobüs, deniz ve su ulaşım araçları, tünel, raylı sistem dahil her türlü toplu taşıma sistemlerini kurmak, kurdurmak işletmek ve işlettirmek.
- Katı atıkların toplanması, taşınması, ayrıştırılması, geri kazanılması, ortadan kaldırılması ve depolanması ile ilgili bütün hizmetleri yapmak ve yaptırmak.
- Mahalli müşterek nitelikteki hizmetlerin yerine getirilmesi amacıyla, Belediye ve mücavir alan sınırları içerisinde taşınmaz almak, kamulaştırmak, satmak, kiralamak veya kiraya vermek, trampa etmek, tahsis etmek, bunlar üzerinde sınırlı ayni hak tesis etmek.
- Borç almak, bağış kabul etmek.
- Toptancı perakendeci halleri, otobüs terminali, fuar alanı, mezbaha, işletmek, işlettirmek veya bu yerlerin gerçek ve tüzel kişilerce açılmasına izin vermek.
- Vergi, resim, harçlar dışında kalan dava konusu uyuşmazlıkların anlaşmasıyla tasfiyesine karar vermek.
- Gayri sıhhi müesseseler ile umuma açık istirahat ve eğlence yerlerini ruhsatlandırmak ve denetlemek.
- Reklam ve tanıtıcı tabelalar konusunda standartlar getirmek.
- Belde de ekonomi ve ticaretin geliştirilmesi ve kayıt altına alınması amacıyla izinsiz satış yapan seyyar satıcıları faaliyetten men etmek, izinsiz satış yapan seyyar satıcıların faaliyetten men edilmesi sonucu, ceza ödenmeyerek iki gün içinde geri alınmayan gıda maddelerini gıda bankalarına, ceza ödenmeyerek otuz gün içinde geri alınmayan gıda dışı maddeleri yoksullara vermek.
- Gayrisıhhî işyerlerini, eğlence yerlerini, halk sağlığına ve çevreye etkisi olan diğer işyerlerini kentin belirli yerlerinde toplamak; hafriyat toprağı ve moloz döküm alanlarını; sıvılaştırılmış petrol gazı (LPG) depolama sahalarını; inşaat malzemeleri, odun, kömür ve hurda depolama alanları ve satış yerlerini belirlemek; bu alan ve yerler ile taşımalarda çevre kirliliği oluşmaması için gereken tedbirleri almak.
p) Kara, deniz, su ve demiryolu üzerinde işletilen her türlü servis ve toplu taşıma araçları iletaksi sayılarını, bilet ücret ve tarifelerini, zaman ve güzergâhlarını belirlemek; durak yerleri ile karayolu, yol, cadde, sokak, meydan ve benzeri yerler üzerinde araç park yerlerini tespit etmek ve işletmek, işlettirmek veya kiraya vermek; kanunların belediyelere verdiği trafik düzenlemesinin gerektirdiği bütün işleri yürütmek.
(l) bendinde belirtilen gayrisıhhî müesseselerden birinci sınıf olanların ruhsatlandırılması ve denetlenmesi, büyükşehir ve il merkez belediyeleri dışındaki yerlerde il özel idaresi tarafından yapılır.
Belediye, (e), (f) ve (g) bentlerinde belirtilen hizmetleri Danıştay’ın görüşü ve İçişleri Bakanlığının kararıyla süresi kırk dokuz yılı geçmemek üzere imtiyaz yoluyla devredebilir; toplu taşıma hizmetlerini imtiyaz veya tekel oluşturmayacak şekilde ruhsat vermek suretiyle yerine getirebileceği gibi toplu taşıma hatlarını kiraya verme veya 67’inci maddedeki esaslara göre hizmet satın alma yoluyla yerine getirebilir.
İl sınırları içinde büyükşehir belediyeleri, belediye ve mücavir alan sınırları içinde il belediyeleri ile nüfusu 10.000'i geçen belediyeler, meclis kararıyla; turizm, sağlık, sanayi ve ticaret yatırımlarının ve eğitim kurumlarının su, termal su, kanalizasyon, doğal gaz, yol ve aydınlatma gibi alt yapı çalışmalarını faiz almaksızın on yıla kadar geri ödemeli veya ücretsiz olarak yapabilir veya yaptırabilir, bunun karşılığında yapılan tesislere ortak olabilir; sağlık, eğitim, sosyal hizmet ve turizmi geliştirecek projelere İçişleri Bakanlığı’nın onayı ile ücretsiz veya düşük bir bedelle amacı dışında kullanılmamak kaydıyla arsa tahsis edebilir.
Belediye, belde sakinlerinin belediye hizmetleriyle ilgili görüş ve düşüncelerini tespit etmek amacıyla kamuoyu yoklaması ve araştırması yapabilir.
Belediye mallarına karşı suç işleyenler Devlet malına karşı suç işlemiş sayılır. 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 75. maddesi hükümleri belediye taşınmazları hakkında da uygulanır.
Belediyenin proje karşılığı borçlanma yoluyla elde ettiği gelirleri, şartlı bağışlar ve kamu hizmetlerinde fiilen kullanılan malları ile belediye tarafından tahsil edilen vergi, resim ve harç gelirleri haczedilemez.
E-İDAREYE İLİŞKİN BİLGİLER
- İNSAN KAYNAKLARI
Saltukova Belediyesinde Norm Kadro Standartları Esaslarına göre, memur ve daimi işçi olmak üzere iki grupta personel istihdam edilmektedir.
Norm kadro standartlarına uygun olarak 29 adet memur ve 15 adet daimi işçi kadrosu verilmiştir.
Belediyemize Norm Kadro ile verilen 29 adet mevcut memur kadrosundan, 13 adedi dolu, 16 adet kadro boş durumdadır. Norm kadro ile verilen 15 Adet sürekli işçi kadrosunun 4 adedi dolu, 11 adet kadro boş durumdadır.
Personele ilişkin sayısal cetveller aşağıda sunulmuştur.
MEMUR DOLU KADRO SAYISAL CETVELİ:
KADRO ÜNVANI |
ADEDİ |
Yazı İşleri Müdürü |
1 |
Mali Hizmetler Müdürü |
1 |
Mühendis |
1 |
Teknisyen |
2 |
Ölçü ve Ayar Memuru |
1 |
İtfaiye Eri |
1 |
Zabıta Komiseri |
1 |
Zabıta Memuru |
1 |
Tahsildar |
1 |
Memur |
3 |
TOPLAM |
13 |
MEMUR BOŞ KADRO SAYISAL CETVELİ:
KADRO ÜNVANI |
ADEDİ |
Şef |
2 |
Mimar |
1 |
Şehir Plancısı |
1 |
Veteriner Hekim |
1 |
Sağlık Teknikeri |
1 |
Belediye Trafik Memuru |
1 |
Hizmetli |
1 |
İtfaiye Çavuşu |
1 |
İtfaiye Eri |
3 |
Zabıta Memuru |
3 |
Memur |
1 |
TOPLAM |
16 |
SÜREKLİ İŞÇİ DOLU SAYISAL CETVELİ:
KADRO ÜNVANI |
ADEDİ |
|
|
Operatör |
1 |
TOPLAM |
1 |
SÜREKLİ İŞÇİ BOŞ SAYISAL CETVELİ:
KADRO ÜNVANI |
ADEDİ |
Ustabaşı |
1 |
Usta |
3 |
Şoför |
3 |
İşçi |
4 |
Temizlik İşçisi |
3 |
TOPLAM |
14 |
- FİZİKİ KAYNAKLAR
Belediye Hizmet Binasında:
- Yazı İşleri Müdürlüğü,
- Mali Hizmetler Müdürlüğü
- Fen İşleri
- Su İşleri
- Zabıta Memurluğu
- Sekreterlik Odası
- Başkan Odası
- Çay Ocağı
- Arşiv Odası
- Toplantı Salonu
- Kademe Binasında:
- İtfaiye Memurluğu Binası
- Fen İşleri Şantiyesi
Araç Durumu:
1 |
Adet |
Mercedes damperli kamyon |
1 |
Adet |
Fatih BMC damperli kamyon |
1 |
Adet |
Fatih BMC itfaiye aracı |
1 |
Adet |
Müssan Yol Süpürme Makinesi |
1 |
Adet |
Massey Ferguson traktör, römork ve çöp toplama kabini |
1 |
Adet |
Tofaş Kartal hizmet aracı |
1 |
Adet |
Ford-Cargo İtfaiye Aracı |
1 |
Adet |
Ford Transit Kasalı Kamyonet |
1 |
Adet |
Hyundai Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu |
1 |
Adet |
Ford- Otosan Cargo Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu |
2 |
Adet |
Hidromek Beko-Loder |
1 |
Adet |
Dodge kamyonet |
1 |
Adet |
Vakumlu Süpürme Makinası |
1 |
Adet |
Renault Fluence Hizmet aracı |
1 |
Adet |
Fort Transit Cenaze Taşıma Aracı |
1 |
Adet |
Isuzu Otobüs |
1 |
Adet |
Ford Vidanjör |
3 |
Adet |
Jeneratör |
1 |
Adet |
Kompresör |
BİLGİ VE TEKNOLOJİK KAYNAKLAR:
Belediyede mevcutta 11 adet bilgisayar faal durumdadır. Belediyenin internet sitesi bulunmaktadır. www.saltukova.bel.tr adresinden ulaşılıp, bilgi edinilebilir. Ayrıca, [email protected]dan elektronik posta yoluyla da bilgi alınabilir.
3- ÖRGÜT YAPISI
İTFAİYE AMİRLİĞİ |
İTFAİYE ERİ |
ŞÖFÖR |
MEMUR |
SU İŞLERİ TEKNİSYENİ |
USTABAŞI |
USTA |
FEN İŞLERİ MÜHENDİSİ |
TEKNİSYEN |
USTA |
OPERATÖR |
ŞÖFÖR |
ZABITA KOMİSERİ |
MALİ HİZMETLER MÜDÜRÜ |
ZABITA MEMURU |
BELEDİYE MECLİSİ |
BELEDİYE ENCÜMENİ |
BELEDİYE BAŞKANI |
YAZI İŞLERİ MÜDÜRÜ
|
MEMUR (Evlendirme) (Evlendirme) (EmEvlendirme) |
:
ÖLÇÜ VE AYAR MEMURU |
MEMUR |
- SUNULAN HİZMETLER
Beldemiz halkının refah seviyesinin yükseltilmesi amacı ile imar, alt ve üst yapı, çevre, temizlik ve katı atık, zabıta, defin ve mezarlıklar, ağaçlandırma, park ve yeşil alanlar, konut, gençlik ve spor, sosyal hizmet ve yardım, nikah ve itfaiye hizmetleri sunmaktır.
II-AMAÇLAR ve HEDEFLER
- İDARENİN AMAÇ ve HEDEFLERİ
Belde de yaşayan insanların hayat standartlarını yükseltmek, gelecek nesillere daha yaşanılabilir bir Saltukova bırakabilmektir. Bu doğrultuda çevre kirliliğinin önüne geçilmiş kaçak yapılaşması bulunmayan planlı gelişen bir Saltukova oluşturarak geleceğin cazibe merkezi olan Beldeyi imar etmektir.
- TEMEL POLİTİKALAR ve ÖNCELİKLER
5393 Sayılı Belediye Kanunu doğrultusunda İnsan orijinli bir hizmet politikası sürdüren belediyemiz ürettiği ve planladığı tüm proje ve hizmetlerde önceliği belde halkının hayat standartlarının yükseltilmesine vermektedir. Bu doğrultuda çalışmalarını sürdüren kurumumuz, belde halkı ile iç içe halkın yönetime katılarak alınan kararlarda söz sahibi olmasını benimsemiş ve hayata geçirmiştir.
III-KURUMSAL KABİLİYET VE KAPASİTENİN DEĞERLENDİRİLMESİ
- ÜSTÜNLÜKLER:
5176 sayılı Kamu Görevlileri Etik Kurulu kurulması ve Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılması Hakkındaki Kanun ile 13/04/2005 tarih ve 25785 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Kamu Görevlileri Etik Davranış İlkeleri ile Başvuru Usul ve Esasları hakkında Yönetmelik'in 29.maddesi gereğince; Belediyemiz bünyesinde etik kültürü yerleştirmek ve geliştirmek, personelin etik davranış ilkeleri konusunda karşılaştıkları sorunlarla ilgili olarak tavsiyelerde ve yönlendirmede bulunmak ve etik uygulamaları değerlendirmek üzere, belediyemiz bünyesinde "Etik Komisyonu" kurulmuştur.
- ZAYIFLIKLAR:
Personelin mevzuat konusunda bazı eksiklikleri bulunmakta buda hizmet içi eğitim ve seminerlerle giderilmeye çalışılmaktadır.
- DEĞERLENDİRME:
Personel giderleri bütçenin % 40 unun altına düşünceye kadar yeni personel alımı yapılmayacaktır. Gelirlerin takibe alınarak tahsilat oranının yükseltilmesine çalışılacaktır.
Harcamaların daha kontrollü olarak yapılması sağlanacaktır.
İÇ KONTROL GÜVENCE BEYANI
Üst yönetici olarak yetkim dâhilinde;
Bu raporda yer alan bilgilerin güvenilir, tam ve doğru olduğunu beyan ederim. Bu raporda açıklanan faaliyetler için bütçe ile tahsis edilmiş kaynakların, planlanmış amaçlar doğrultusunda ve iyi mali yönetim ilkelerine uygun olarak kullanıldığını ve iç kontrol sisteminin işlemlerin yasallık ve düzenliliğine ilişkin yeterli güvenceyi sağladığını bildiririm.
Bu güvence, üst yönetici olarak sahip olduğum bilgi ve değerlendirmeler, iç kontroller, iç denetçi raporları ile Sayıştay raporları gibi bilgim dâhilindeki hususlara dayanmaktadır.
Burada raporlanmayan, idarenin menfaatlerine zarar veren herhangi bir husus hakkında bilgim olmadığını beyan ederim. 29.03.2024
İmza
Alim GENÇ
Saltukova Belediye Başkanı
YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
FAALİYET RAPORU
MİSYON VE VİZYONUMUZ
- Yazı İşleri Müdürlüğü olarakmisyonumuz; Belediyeye ait evrak işlerini yasa, tüzük ve yönetmeliklere uygun şekilde zamanında yaparak Belediyemizin diğer kurum kuruluş ve üniteleri ile koordinasyonu çağdaş Belediyecilik normlarına uygun olarak sağlamaktır.
- Vizyonumuz; en üst düzeyde; çalışan ve vatandaş memnuniyetinin sağlandığı, çağdaş, şeffaf ve yasalara uygun bir yönetim felsefesiyle yoğrulmuş kaliteli hizmet anlayışı ile örnek teşkil etmektir.
YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ GÖREV TANIMI
Müdürlüğümüz 5393 Sayılı Belediye Kanunu’nun ilgili maddeleri hükümleri doğrultusunda çalışmalarını gerçekleştirir.
YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
GÖREV TANIMI
YAZI İŞLERİ MÜDÜRÜ:
Müdürlüğe ait iş ve işlemlere ilişkin personeline iş bölümü yaparak işlerin düzenli ve zamanında yürütülmesini sağlamak, Müdürlüğe ait bütçeyi “Harcama Yetkilisi” vasfı ile idare etmek, 5393 Sayılı Belediye Kanunu’nun 33. maddesinin (b) bendine istinaden Belediye Başkanı tarafından görev verilmesi halinde Encümen toplantılarına katılmak, Meclis toplantılarına katılmak, alınan tüm kararlar için kanuni süresi içinde işlem yapmak ve Mevzuatın gerektirdiği diğer görevleri yürütmek.
MECLİS İŞLERİ:
Belediyemizin Meclis Toplantılarının yapılması ile ilgili hazırlıkları yapmak, bu toplantılarda alınmış olan Meclis Kararlarını yazmak, arşivlemek ve ilgili dairelere tebliğ etme işlerini yürütmek.
ENCÜMEN İŞLERİ:
Belediyemizin Encümen Toplantılarının yapılması ile ilgili hazırlıkları yapmak, Encümen kararlarını yazmak, arşivlemek ve ilgili dairelere tebliğ etme işlerini yürütmek.
EVRAK KAYIT İŞLERİ:
Kurumlardan gelen evraklar ile vatandaşlardan gelen dilekçeleri kayıt edip ilgili birimlere göndermek ve müdürlükler arası yazışmalar ile Belediyemizle diğer kurumlar arasında yapılan yazışmaları kayıt edip dağıtımını yapmak.
PERSONEL ÖZLÜK İŞLERİ:
Belediyemizde 657 sayılı DMK’ na tabi görev yapan personelin işe girişinden emekli olana kadar geçen süredeki ilerleme ve yükselme işlemlerini yapmak, özlük ve hizmet bilgilerini kayıt etmek, Belediyemizde çalışan tüm personelin yer değiştirme, yıllık izin, mazeret izni ve sağlık izinlerini işleyip, arşivlemek, personellerin disiplin ve performans işlemleri ve hizmet yıllarını tamamlayan memurların emeklilik işlemlerini yapmak, çalışanlara ait tüm bilgileri süreleri içinde Sosyal Güvenlik Kurumuna bildirmek.
FAALİYETLER:
Müdürlüğümüzde Yazı İşleri Müdürü görev yapmaktadır.
GÖREVLERİ :
Belediyeye gelen tüm resmi evraklar ile dilekçelerin kaydını yapıp ilgili birimlere havalesini yapmak,
Haftalık Encümen Toplantısına katılarak alınan kararların yürürlüğe girmesini, ilgililerine tebligatlarını yapmak,
Meclis toplantılarında üyelerin toplanması, gündem ve konuların hazırlanması, kararların yürürlüğe girmesini ve alınan kararların yedi (7) gün içinde Kaymakamlık Makamına elden teslim ederek kesinleştirmesini yapmak,
Belediye Başkanı, Meclis Üyeleri, Belediye Memur ve işçi Personelin tüm özlük iş ve işlemleri, Belediye Başkanı, memur personelin kademe ilerlemesi, terfi işlemlerini elektronik ortamda HİTAP girişleri ve daimi işçilerin elektronik ortamda her ayın ilk haftası Türkiye İş Kurumuna aylık iş gücü bildirimlerini yapmak,
Dilekçe Hakkı Kanunu ile Bilgi Edinme Hakkı Kanuna göre, başvuru yapanlara yasal süresi içinde ilgililerine istenilen bilgi ve belgeleri vermek,
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezine (CİMER) elektronik ortamda dilekçe başvurularını almak ve ilgili birimlere havalesini yapıp sonuçlandırmak.
Yazı İşleri Müdürü asli görevinin yanında ek görev de yapmaktadır. Bu ek görevler:
Dünya Kadınlar Günü etkinliği, Engelliler Haftası, Anneler Günü etkinliği, Etik Günü etkinliği gibi. Özel Gün ve Haftalar için etkinlikler düzenleme görevini yapmak.
YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ FAALİYETLERİ:
Müdürlüğümüzde Yazı İşleri Müdürü görev yapmaktadır.
2023 yılı içerisinde Müdürlüğümüzce; posta yoluyla, elden ve e-belediye sisteminden,
- Belediyeye gelen resmi evrak ve dilekçe kayıtları yapılmış olup, ilgili birimlere elektronik ortamda havale edilmiştir.
- 996 adet yazı elektronik olarak postalanmıştır.
- Belediye Encümeni haftada en az bir kez olmak üzere toplanmış olup, 38 adet Encümen Kararı alınmıştır. Alınan kararlar, kanuni gerekleri yerine getirilmek üzere ilgili birim ve dairelere gönderilmiştir.
- Belediye Meclisi tarafından belirlenen günde 16 defa toplantı yapılmış olup, iş bu toplantılarda 41 adet karar alınmıştır.
- Meclis toplantılarında üyelerin toplanması, gündem ve konuların hazırlanması, kararların yürürlüğe girmesi Müdürlüğümüzce yapılmış olup, 5393 Sayılı Belediyeler Kanununun 23. maddesi gereğince Belediye Meclisince alınan kararlar yasal süreleri içinde Kaymakamlık Makamına gönderilerek kesinleştirilmiştir.
- Bilgi Edinme Hakkı Kanuna göre, Belediyemize bilgi edinme hakkı kullanımıyla ilgili başvuru yapılmamıştır.
- Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezine elektronik ortamda Beldemiz vatandaşları tarafından on sekiz (18) adet dilekçe başvurusu yapılmış olup, yasal süreleri içerisinde cevapları gönderilmiştir.
- Belediye Personelinin yıllık izin, mazeret izni ve sağlık izinleri işlenerek şahsi dosyalarına kaldırılmıştır.
- Sürekli işçilerin her ayın ilk haftası Türkiye İş Kurumuna aylık iş gücü bildirimlerinin elektronik ortamda güncellemesi yapılmıştır.
- 657 Sayılı Devlet memurlarına tabi olarak çalışan personelin kademe ilerlemesi, terfi işlemleri yerine getirilmiş olup, elektronik ortamda hitap sistemine girişleri yapılmıştır.
- Memur ve Sürekli İşçi Kadrolarının Kamu e-uygulama sistemine girilerek kadro pozisyon güncellemeleri yapılmıştır.
- Belediyemize ait bilgiler Yerel Bilgi sistemine girilerek güncellemesi yapılmıştır.
MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ FAALİYETLERİ:
01/01/2023-31/12/2023 TARİHLERİ ARASI FAALİYETİ:
Belediyemiz Mali hizmetler birimi;
1 adet Mali Hizmetler Müdürü,
1 adet Tahsildar,
- Adet Memur olmak üzere toplam 3 adet personel ile hizmet vermektedir.
1- 2023 yılı gelir ve gider bütçesi gerçekleşmeleri;
1-a) Gelir Bütçesi;
2023 Mali yılı bütçesi ile 21.000.000,00 TL. gelir tahmininde bulunulmuş olup;
2022 yılından devreden gelir tahakkuku |
970.692,74 TL. |
2023 mali yılı tahakkuku |
26.520.016,23 TL. |
Toplam elde edilen gelir tahakkuku |
27.490.708,97TL. |
Toplam tahsil edilen gelir |
25.742.645,24 TL. |
Tahsilattan ret ve iadeler |
250,00 TL. |
Yılı Net Tahsilatı |
25.742.395,24TL. |
Gelecek Yıla Devreden Tahakkuk |
1.748.063,73 TL. |
2023 yılı gelir bütçesi gerçekleşmeleri;
AÇIKLAMA |
BÜTÇE İLE TAHMİN EDİLEN |
2022YILINDAN DEVREDEN GELİR TAHAKKUKU |
2023 YILI TAHAKKUKU |
2023 YILI TOPLAM TAKAKKUK |
2023 YILI TAHSİLATI |
2024 YILINA DEVREDEN |
01 VERGİ GELİRLERİ |
987.000,00 |
212.761,56 |
961.485,60 |
1.174.247,16 |
906.255,39 |
267.991,77 |
03 TEŞEŞEBBÜS VE MÜLKİYET GELİRLERİ |
4.590.000,00 |
703.927,77 |
6.819.508,92 |
7.523.436,69 |
6.197.192,29 |
1.326.244,40 |
04 ALINAN BAĞIŞ VE YRD. |
1.927.000,00 |
0,00 |
1.957.133,69 |
1.957.133,69 |
1.957.133,69 |
0,00 |
05 DİĞER GELİRLER |
13.484.000,00 |
54.003,41 |
16.781.888,02 |
16.835.891,43 |
16.682.063,87 |
153.827,56 |
06 SERMAYE GELİRLERİ |
12.000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
09 RED VE İADELER (-) |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
-250,00 |
0,00 |
TOPLAM |
21.000.000,00 |
970.692,74 |
26.520.016,23 |
27.490.708,97 |
25.742.395,24 |
1.748.063,73 |
Tahsil edilemeyen 1.748.063,73 TL.tahsil edilmek üzere 2024 mali yılına devretmiştir.
2024 Mali Yılına Devreden Tahakkuklar:
Bina Vergisi |
134.364,52TL. |
Arsa Vergisi |
60.553,09TL. |
Arazi Vergisi |
3.189,93TL. |
İlan ve Reklam Vergisi |
6.215,10TL. |
Konutlara Ait Çevre Temizlik Vergisi |
24.356,91TL. |
İşyeri ve Diğer Şekillerde Kullanılan Binalara Ait Çevre Temizlik Vergisi |
39.312,22 TL. |
Su Geliri |
1.326.244,40TL. |
Vergi, Resim ve Harç Gecikme Faizleri |
1.380,05 TL. |
6552 Sayılı Kanun Kapsamında TÜFE/ÜFE Tutarı |
54,68 TL. |
6552 Sayılı Kanun Kapsamında Katsayı Tutarı |
32,18 TL. |
6736 Sayılı Kanun Kapsamında Gecikme Zammı Tutarı |
4,58 TL. |
6736 Sayılı Kanun Kapsamında TÜFE/ÜFE Tutarı |
0,00 TL. |
6736 Sayılı Kanun Kapsamında Katsayı Tutarı |
1.656,63 TL. |
7020 Sayılı Kanun Kapsamında Gecikme Zammı Tutarı |
1.416,64 TL. |
7020 Sayılı Kanun Kapsamında TÜFE/ÜFE Tutarı |
309,63 TL. |
7020 Sayılı Kanun Kapsamında Katsayı Tutarı |
145,90 TL. |
7143 Sayılı Kanun Kapsamında Gecikme Zammı Tutarı |
0,00 TL. |
7143 Sayılı Kanun Kapsamında TÜFE/ÜFE Tutarı |
1.623,63 TL. |
7143 Sayılı Kanun Kapsamında Katsayı Tutarı |
1.133,32 TL. |
7256 Sayılı Kanun Kapsamında Gecikme Zammı Tutarı |
0,00 TL. |
7256 Sayılı Kanun Kapsamında TÜFE/ÜFE Tutarı |
1.130,39 TL. |
7256 Sayılı Kanun Kapsamında Katsayı Tutarı |
0,00 TL. |
7326 Sayılı Kanun Kapsamında Gecikme Zammı Tutarı |
0,00 TL. |
7326 Sayılı Kanun Kapsamında TÜFE/ÜFE Tutarı |
501,31 TL. |
7326 Sayılı Kanun Kapsamında Katsayı Tutarı |
3.824,42 TL. |
7440 Sayılı Kanun Kapsamında Gecikme Zammı Tutarı |
0,00 TL. |
7440 Sayılı Kanun Kapsamında TÜFE/ÜFE Tutarı |
76.776,14 TL. |
7440 Sayılı Kanun Kapsamında Katsayı Tutarı |
63.838,06 TL. |
TOPLAM |
1.748.063,73TL. |
Tahsilatın tahakkuka oranı %93,64olarak gerçekleşmiştir.
1-b) Gider Bütçesi;
2023 mali yılı bütçe ile 21.000.000 TL. gider tahminin de bulunulmuş ve;
GİDERİN ADI |
2022 YILINDAN DEVREDEN |
2023 NET ÖDENEK |
HARCAMA TUTARI |
İPTAL EDİLEN ÖDENEKLER |
2024 YILINA DEVREDEN |
01 PERSONEL GİDERLERİ |
0,00 |
5.446.000,00 |
5.178.684,35 |
267.315,65 |
0,00 |
02 SOS. GÜV. KURUMLARI |
0,00 |
628.100,00 |
618.310,64 |
9.789,36 |
0,00 |
03 MAL VE HİZ. AL. GİDERLERİ |
0,00 |
15.722.200,00 |
14.510.573,38 |
1.211.626,62 |
0,00 |
04 FAİZ GİDERLERİ |
0,00 |
272.000,00 |
265.404,33 |
6.595,67 |
0,00 |
05 CARİ TRANSFERLER |
17.494,00 |
686.594,00 |
643.268,00 |
24.832,00 |
18.494,00 |
06 SERMAYE GİDERLERİ |
0,00 |
11.602.000,00 |
2.463.548,47 |
44.184,50 |
9.094.267,03 |
07 SERMAYE TRANSFERLERİ |
0,00 |
103.400,00 |
102.306,35 |
1.093,65 |
0,00 |
08 BORÇ VERME |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
09 YEDEK ÖDENEK |
0,00 |
200,00 |
0,00 |
200,00 |
0,00 |
TOPLAM |
17.494,00 |
34.460.494,00 |
23.782.095,52 |
1.565.637,45 |
9.112.761,03 |
İmha edilmeyip 2023 mali yılına devreden;
05 CARİ TRANSFERLER: 18.494,00 TL.
06 SERMAYE GİDERLERİ 9.094.267,03TL. olmak üzere
TOPLAM: 9.112.761,03TL. ödenek devretmiştir.
Kullanılmayan 1.565.637,45TL. ödenek imha edilmiştir.
2023 yılı gider bütçesi %69,01oranında gerçekleşmiştir.
1-c) 2023 mali yılı ek ödenek ve aktarmaları:
Ek Ödenekler |
13.443.000,00 TL. |
Bütçe içi Aktarmalar |
2.388.000,00TL. |
Yedek Ödenekten Aktarmalar |
1.199.800,00TL. |
Ek Ödenek ve AktarmalarToplamı |
3.587.800,00 TL. |
Ödenek bütçenin ekonomik kodlamaları arasında yapılmıştır.
2- 2023 yılı borç durumu; (31.12.2023 tarihi itibarıyla)
2.1) Bütçe emanetleri Hesabı icmali: (320 Nolu Hesap Kodu)
İşçi Personel Ücretleri(15.12.2023-31.12.2023 dönemi) |
16.544,85 TL. |
İşçi İlave tediyeler |
0,00 TL. |
|
|
Firma ve Şahıs Alacakları |
25.441,25 TL. |
Bel. Bşk. Ve Mec. Üyeleri |
0,00 TL. |
TOPLAM |
41.986,10TL. |
2.2) Emanet Hesapları İcmali:
2.2.a) Vergi Dairesi: (360 Nolu Hesap Kodu)
Gelir Vergisi |
29.556,85 TL. |
Damga vergileri |
14.254,82 TL. |
KDV |
0,00 TL. |
Toplam (Vergi Dairesi Cari Dönem Vadesi Gelmemiş) |
43.811,67 TL. |
2.2.b) Vergi Dairesi: Vadesi Geçmiş Olanlar (368 Nolu Hesap Kodu)
Gelir Vergisi |
0,00 TL. |
Damga vergileri |
0,00 TL. |
Kdv |
0,00 TL. |
Toplam |
0,00 TL. |
TOPLAM (Vergi Dairesi Cari Dönem Vadesi Geçmiş) |
0,00 TL. |
2.2.c) Sosyal Güvenlik Kurumları:
(361 Nolu Hesap Kodu)
Sosyal Güvenlik primi Kesintileri:
Sgk Prim Tahsilatları (İşçilerin prim tahsilatları) |
13.255,42 TL. |
Sgk Prim Tahsilatları (Memurların prim tahsilatları) |
0,00 TL. |
Toplam (Vergi Dairesi Cari Dönem Vadesi Gelmemiş) |
13.255,42 TL. |
2.2.d) Sosyal Güvenlik Kurumları:
Vadesi Geçmiş Olanlar (368 Nolu Hesap Kodu)
Sgk Prim Tahsilatları (İşçilerin prim tahsilatları) |
0,00 TL. |
Sgk Prim Tahsilatları (Memurların prim tahsilatları) |
0,00 TL. |
Sgk Prim Tahsilatları (Memurların prim tahsilatları 5510 say. Kan.) |
0,00 TL. |
Toplam |
0,00 TL. |
TOPLAM (Sosyal Güvenlik Kurumları Cari Dönem Vadesi Geçmiş) |
0,00 TL. |
2.2.e) Fonlar veya diğer kamu kuruluşları adına yapılan tahsilatlar:
(362 Nolu Hesap Kodu)
İşsizlik Sigortası Fonu |
1.152,65TL. |
Diğer Kamu İdareleri adına yapılan tahsilatlar: |
|
Kültür Payı |
1.091,48TL. |
Kefalet aidatı |
0,00 TL. |
Toplam |
1.091,48TL. |
GENEL TOPLAM (362 Nolu Hesap KoduVadesi Gelmemiş) |
2.244,13TL. |
2.2.f) Fonlar veya diğer kamu kuruluşları adına yapılan tahsilatlar:
(368 Nolu Hesap Kodu)
İşsizlik Sigortası Fonu |
0,00TL. |
Diğer Kamu İdareleri adına yapılan tahsilatlar: |
|
Kültür Payı |
0,00TL. |
Kefalet aidatı |
0,00 TL. |
GENEL TOPLAM (368Nolu Hesap KoduVadesi Geçmiş) |
0,00TL. |
2.2.g) Diğer Emanetler: (333 Nolu Hesap Kodu)
Bütçe Gelirlerinden Yersiz Tahsilat |
0,00 TL. |
Kişilere ait emanetler |
0,00 TL. |
İcra Kesintileri |
0,00 TL. |
İşçi Sendika aidatı |
0,00 TL. |
Memur sendika aidatı |
0,00 TL. |
İşçi Tasarruf Kesintisi |
0,00 TL. |
Diğer Emanetler |
0,00 TL. |
TOPLAM (333 Nolu Hesap Kodu) |
0,00 TL. |
Cari Dönem Borçları:
2.1) Bütçe emanetleri Hesabı icmali: (320 Nolu Hesap Kodu) = 41.986,10TL.
2.2) Emanet Hesapları İcmali:(333-360-361-362-368 Nolu Hesap Kodu)= 59.311,22 TL.
Toplam: =101.297,32 TL.
2.3) Kamuya olan tecilli ve tehirli yapılandırılan borçlar
2.3.1) Uzlaşma Borçları:
a) Hazine Müsteşarlığı ile yapılan uzlaşma: (438 Nolu Hesap Kodu)
Uzlaşma Komisyonu Kalan Borç Tutarı |
0,00TL. |
2.3.2 (368 Nolu Hesap Kodu) Vadesi bir yılın altında olanlar;
2.3.2.1-a)Diğer kurumlarla yapılan uzlaşma: (6552 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan)
(368 Nolu Hesap Kodu)
Vergi Dairesi Çaycuma (Vergi Borçları) |
0,00 TL. |
SGK Çaycuma (SSK Prim Borcu) |
0,00TL. |
SGK Çaycuma (SSK İşsizlik Prim Borcu) |
0,00 TL. |
SGK Emekli Sandığı (Prim Borcu) |
0,00TL. |
SGK Ek karşılılar |
0,00 TL. |
6552 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırma Tutarı |
0,00 TL. |
2.3.2.1-b)Diğer kurumlarla yapılan uzlaşma: (6736 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan)
(368 Nolu Hesap Kodu)
Vergi Dairesi Çaycuma (Vergi Borçları) |
0,00TL. |
SGK Çaycuma (SSK Prim Borcu) |
0,00TL. |
SGK Çaycuma (SSK İşsizlik Prim Borcu) |
0,00 TL. |
SGK Emekli Sandığı (Prim Borcu) |
85.733,96 TL. |
SGK Ek karşılılar |
25.025,22 TL. |
6736 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırma Tutarı |
110.759,18 TL. |
2.3.2.1-c)Diğer kurumlarla yapılan uzlaşma: (7020 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan)
(368 Nolu Hesap Kodu)
SGK Emekli Sandığı (Prim Borcu) |
16.144,94TL. |
SGK Ek karşılılar |
0,00 TL. |
7020 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırma Tutarı |
16.144,94 TL. |
2.3.2.1-d)Diğer kurumlarla yapılan uzlaşma: (7143 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan)
(368 Nolu Hesap Kodu)
Vergi Dairesi Çaycuma (Vergi Borçları) |
0,00TL. |
SGK Emekli Sandığı (Prim Borcu) |
22.151,34TL. |
SGK Ek karşılılar |
0,00 TL. |
SGK (İPC) |
0,00TL. |
7143 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırma Tutarı |
22.151,34 TL. |
2.3.2.1-e)Diğer kurumlarla yapılan uzlaşma: (7256 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan)
(368 Nolu Hesap Kodu)
Vergi Dairesi Çaycuma (Vergi Borçları) |
47.191,78TL. |
SGK Çaycuma (SSK Prim Borcu) |
0,00TL. |
SGK Çaycuma (İşsizlik Sigortası Primi Borcu) |
0,00 TL. |
SGK Emekli Sandığı (Prim Borcu) |
91.574,40 TL. |
SGK Ek karşılılar |
0,00 TL. |
Kültür Payı |
0,00 TL. |
Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı |
0,00TL. |
7256 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırma Tutarı |
138.766,18 TL. |
2.3.2.1-f)Diğer kurumlarla yapılan uzlaşma: (7326 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan)
(368 Nolu Hesap Kodu)
Vergi Dairesi Çaycuma (Vergi Borçları) |
0,00TL. |
SGK Çaycuma (SSK Prim Borcu) |
0,00TL. |
SGK Çaycuma (İşsizlik Sigortası Primi Borcu) |
0,00 TL. |
SGK Emekli Sandığı (Prim Borcu) |
20.407,46 TL. |
SGK Ek karşılılar |
0,00 TL. |
7326 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırma Tutarı |
20.407,46 TL. |
2.3.2.1-g)Diğer kurumlarla yapılan uzlaşma: (Kanuna Tabi Olmayan Yapılandırma)
(368 Nolu Hesap Kodu)
Zonguldak Turizm Altyapı Temel Birliği |
0,00TL. |
Zonguldak Turizm Altyapı Temel Birliği |
0,00 TL. |
2.3.2.1-h)Diğer kurumlarla yapılan uzlaşma: (Vadesi Geçmiş Faturalı Alacaklar Emekli Sandığı)
(368 Nolu Hesap Kodu)
Faturalı Alacaklar Emekli Sandığı |
0,00TL. |
Faturalı Alacaklar Emekli Sandığı |
0,00 TL. |
2.3.3 (438 Nolu Hesap Kodu) Vadesi bir yılın Üstünde olanlar;
2.3.3.1-a)Diğer kurumlarla yapılan uzlaşma: (6736 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan)
(438 Nolu Hesap Kodu)
Vergi Dairesi Çaycuma (Vergi Borçları) |
0,00 TL. |
SGK Çaycuma (SSK Prim Borcu) |
0,00 TL. |
SGK Çaycuma (SSK İşsizlik Prim Borcu) |
0,00 TL. |
SGK Emekli Sandığı (Prim Borcu) |
441.859,64TL. |
SGK Ek karşılılar |
63.345,12 TL. |
6736 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırma Tutarı |
507.204,76 TL. |
2.3.3.1-b)Diğer kurumlarla yapılan uzlaşma: (7020 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan)
(438 Nolu Hesap Kodu)
SGK Emekli Sandığı (Prim Borcu) |
80.724,70TL. |
SGK Ek karşılılar |
0,00 TL. |
7020 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırma Tutarı |
80.724,70 TL. |
2.3.3.1-c)Diğer kurumlarla yapılan uzlaşma: (7143 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan)
(438 Nolu Hesap Kodu)
Vergi Dairesi Çaycuma (Vergi Borçları) |
0,00 TL. |
SGK Emekli Sandığı (Prim Borcu) |
99.030,45TL. |
SGK Ek karşılılar |
0,00 TL. |
SGK (İPC) |
0,00TL. |
7143 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırma Tutarı |
99.030,45 TL. |
2.3.3.1.d)Diğer kurumlarla yapılan uzlaşma: (7256 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan)
Vergi Dairesi Çaycuma (Vergi Borçları) |
172.248,40TL. |
SGK Çaycuma (SSK Prim Borcu) |
0,00 TL. |
SGK Çaycuma (İşsizlik Sigortası Primi Borcu) |
0,00 TL. |
SGK Emekli Sandığı (Prim Borcu) |
482.293,18 TL. |
SGK Ek karşılılar |
0,00 TL. |
Kültür Payı |
0,00 TL. |
Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı |
0,00 TL. |
7256 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırma Tutarı |
654.541,58 TL. |
2.3.3.1-e)Diğer kurumlarla yapılan uzlaşma: (7326 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan)
(438 Nolu Hesap Kodu)
Vergi Dairesi Çaycuma (Vergi Borçları) |
0,00 TL. |
SGK Çaycuma (SSK Prim Borcu) |
0,00TL. |
SGK Çaycuma (İşsizlik Sigortası Primi Borcu) |
0,00 TL. |
SGK Emekli Sandığı (Prim Borcu) |
148.263,73 TL. |
SGK Ek karşılılar |
0,00 TL. |
7326 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırma Tutarı |
148.263,73 TL. |
2.3.3.1-f)Diğer kurumlarla yapılan uzlaşma: (Kanuna Tabi Olmayan Yapılandırma)
(438 Nolu Hesap Kodu)
Zonguldak Turizm Altyapı Temel Birliği |
0,00TL. |
Zonguldak Turizm Altyapı Temel Birliği |
0,00 TL. |
2.3) Kamuya olan tecilli ve tehirli yapılandırılan borçlar TOPLAMI |
1.797.994,32 TL. |
2.4)İller Bankasından Kullanılan Krediler: (300-381 ve 400-481 Nolu Hesap Kodu)
Kredi Listesi |
Ana Para |
Faiz |
Toplam |
256672 MALZEME-TEMİNATLI İKRAZ KREDİSİ (Yol Kaplama Yapım İşi) (Başlama 01.09.2018 Bitiş 01.08.2025) |
103.367,89 TL. |
11.195,39 TL. |
114.563,28 TL. |
252488 KANALİZASYON TEMİNATLI İKRAZ KREDİSİ Kanalizasyon İnşaatı İşi (SUKAP) Başlama Tarihi: (01.07.2017) Bitiş Tarihi:(01.06.2032) |
1.926.103,33 TL. |
940.738,99 TL. |
2.866.842,32 TL. |
267346 İHBAR VE KIDEM TAZMİNATI KREDİSİ 1 personelin ihbar kıdem tazminatlarının ödenmesi Başlama Tarihi: (01.07.2021) Bitiş Tarihi (01.06.2024) |
39.837,31 TL. |
1.760,92 TL. |
41.598,23 TL. |
270193 İHBAR VE KIDEM TAZMİNATI KREDİSİ 1 personelin ihbar kıdem tazminatlarının ödenmesi Başlama Tarihi: (01.06.2022) Bitiş Tarihi (01.05.2025) |
142.546,49 TL. |
16.567,32 TL. |
159.113,81 TL. |
KREDİ BORÇLARI TOPLAMI (300-381 ve 400-481 Nolu Hesap Kodu) |
2.211.855,02 TL. |
970.262,62 TL. |
3.182.117,64 TL. |
2.1) Bütçe emanetleri Hesabı icmali: (320 Nolu Hesap Kodu) :41.986,10 TL.
2.2) Emanet Hesapları İcmali:
2.2.a) Vergi Dairesi: (360 Nolu Hesap Kodu) :43.811,67 TL.2.2.b) Vergi Dairesi: Vadesi Geçmiş Olanlar (368 Nolu Hesap Kodu) :0,00 TL.
2.2.c) Sosyal Güvenlik Kurumları(361 Nolu Hesap Kodu) :13.255,42 TL.
2.2.d) SGK Vadesi Geçmiş Olanlar (368 Nolu Hesap Kodu) : 0,00 TL.
2.2.e) Fonlar veya diğer kamu kuruluşları adına yapılan tahsilatlar:
(362 Nolu Hesap Kodu) :2.244,13TL.
2.2.f) Fonlar veya diğer kamu kuruluşları adına yapılan tahsilatlar:
(368 Nolu Hesap Kodu) : 0,00TL.
2.2.g) Diğer Emanetler: (333 Nolu Hesap Kodu) : 0,00 TL.
2.3) Kamuya olan tecilli ve tehirli yapılandırılan borçlar
2.3.1) Uzlaşma Borçları (Hazine Müsteşarlığı) : 0,00TL.
2.3.2.1-a) (6552 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan : 0,00TL.
2.3.2.1-b) (6736 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan) : 110.759,18 TL.
2.3.2.1-c)(7020 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan) : 16.144,94 TL.
2.3.2.1-d) (7143 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan) : 22.151,34 TL.
2.3.2.1-e) (7256 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan) : 138.766,18 TL.
2.3.2.1-f) (7326 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan) : 20.407,46 TL.
2.3.2.1-g) (Kanuna Tabi Olmayan Yapılandırma) : 0,00 TL.
2.3.2.1-h) (Vadesi Geçmiş Faturalı Alacaklar Emekli Sandığı) : 0,00 TL.
2.3.3 (438 Nolu Hesap Kodu) Vadesi bir yılın Üstünde olanlar;
2.3.3.1-a) (6736 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan) : 507.204,76 TL.2.3.3.1-b) (7020 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan) : 80.724,70TL.
2.3.3.1-c) (7143 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan) : 99.030,45TL.
2.3.3.1.d) (7256 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan) : 654.541,58 TL.
2.3.3.1.e) (7326 Sayılı Kanun’a Göre Yapılandırılan) : 148.263,73 TL.
2.3.3.1.f) (Kanuna Tabi Olmayan Yapılandırma) : 0,00TL.
2.4) İller Bank. Kullanılan Krediler: (300-381 ve 400-481Nolu Hesap) :3.182.117,64 TL.
Borçlar Genel Toplam:5.081.409,28 TL.
3-Banka Hesapları Durumu:
2022 Yılından 2023 yılına devreden banka nakit durumları:
Ziraat bankası |
693.704,55 TL. |
Halk Bankası |
5.444,11 TL. |
İller Bankası |
616.781,21 TL. |
Toplam Nakit Mevcudu: |
1.315.929,87 TL. |
2023 Yılı Banka Hareketleri:
Ziraat bankası |
22.927.085,17 TL. |
Halk Bankası |
18.339.192,68 TL. |
İller Bankası |
1.557.677,57 TL. |
Garanti Bankası |
4.464.087,88 TL. |
2023 Yılından 2024 yılına devreden banka nakit durumları:
Ziraat bankası |
1.176.507,51 TL. |
Halk Bankası |
8.724,17 TL. |
İller Bankası |
935.802,82 TL. |
Toplam Nakit Mevcudu: |
2.121.034,50 TL. |
2023 Yıl sonu itibarıyla poz hesap bakiyesi: 72.237,32 TL.
Belediye işçi çalışanları, emekli olup ayrılanlar ve nakil olarak başka kurumlara atananlar dahil 17 ayrı işçinin toplam (2019 öncesinden kalan 180 ton) 55 ton ayni kömür alacağı bulunmaktadır
4-Saltukova Belediyesi Personel Limited Şirketi:
3.1) Sermaye Bilgileri:
Şirket Kuruluşu için taahhüt edilen sermaye tutarı: 50.000,00 TL.
Ödenmiş sermayesi: 50.000,00 TL.
3.2) Şirkete personel çalıştırılması için ödenen tutar: (2023 yılı)
2023 YILI |
|||||||||||
Yıl |
Ay |
Tutar |
Kdv |
Fatura Top. |
Damga Vergisi |
Asgari Geçim indirimi |
Sözleşme Damga Vergisi |
Kesinti Toplamı |
Ödenecek Tutar |
Tahsil Edilen |
Bakiye alacak |
2022 |
12 |
285,431.15 |
2,854.31 |
288,285.46 |
2,705.89 |
|
|
2,705.89 |
285,579.57 |
285,579.57 |
|
2023 |
1 |
471,105.95 |
4,711.06 |
475,817.01 |
4,466.08 |
799.20 |
32,523.82 |
37,789.10 |
438,027.91 |
438,027.91 |
|
2023 |
2 |
169,488.20 |
1,694.88 |
171,183.08 |
1,606.75 |
|
|
1,606.75 |
169,576.33 |
169,576.33 |
|
2023 |
2 |
426,042.97 |
4,260.43 |
430,303.40 |
4,038.89 |
399.60 |
|
4,438.49 |
425,864.91 |
425,864.91 |
|
2023 |
3 |
535,889.49 |
5,358.89 |
541,248.38 |
5,080.23 |
3,599.10 |
|
8,679.33 |
532,569.05 |
532,569.05 |
|
2023 |
4 |
493,970.51 |
4,939.71 |
498,910.22 |
4,682.84 |
|
|
4,682.84 |
494,227.37 |
494,227.37 |
|
2023 |
5 |
429,823.10 |
4,298.23 |
434,121.33 |
3,487.69 |
6,011.83 |
|
9,499.52 |
424,621.81 |
424,621.81 |
|
2023 |
6 |
513,633.20 |
5,136.34 |
518,769.54 |
4,869.24 |
3,599.10 |
|
8,468.34 |
510,301.20 |
510,301.20 |
|
2023 |
7 |
956,685.42 |
9,566.85 |
966,252.27 |
9,069.38 |
799.80 |
|
9,869.18 |
956,383.09 |
956,383.09 |
|
2023 |
8 |
205,846.20 |
2,058.46 |
207,904.66 |
1,951.42 |
|
|
1,951.42 |
205,953.24 |
205,953.24 |
|
2023 |
8 |
613,630.04 |
6,136.30 |
619,766.34 |
5,817.21 |
399.90 |
|
6,217.11 |
613,549.23 |
613,549.23 |
|
2023 |
9 |
553,578.67 |
5,535.79 |
559,114.46 |
5,247.93 |
399.90 |
|
5,647.83 |
553,466.63 |
553,466.63 |
|
2023 |
10 |
128,255.80 |
1,282.56 |
129,538.36 |
1,215.86 |
|
|
1,215.86 |
128,322.49 |
128,322.49 |
|
2023 |
10 |
590,605.26 |
5,906.06 |
596,511.32 |
5,598.94 |
499.80 |
|
6,098.74 |
590,412.58 |
590,412.58 |
|
2023 |
11 |
581,789.35 |
5,817.90 |
587,607.25 |
5,515.36 |
999.60 |
|
6,514.96 |
581,092.29 |
581,092.29 |
0.00 |
Toplam |
|
6,955,775.31 |
69,557.78 |
7,025,333.09 |
65,353.72 |
17,507.83 |
32,523.82 |
115,385.37 |
6,909,947.73 |
6,909,947.72 |
0.00 |
Fatura Toplamı |
7,025,333.09 |
||||||||||
Damga vergisi |
65,353.72 |
||||||||||
Sözleşmeye ait damga vergisi |
32,523.82 |
||||||||||
Mahsuplar (asgari ücret destek tutarı) |
17,507.83 |
||||||||||
Kesintiler toplamı |
115,385.37 |
||||||||||
Tahsil edilmesi gereken Tutar |
6,909,947.73 |
||||||||||
Geçen yıla ait tahsilat |
0.00 |
||||||||||
Tahsilatlar toplamı |
6,909,947.73 |
||||||||||
Yıl sonu bakiye alacak tutarı |
0.00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.3) Şirketin gelirleri:
1 – Kuruluş sermayesi (ödenmiş) : 50.000,00 TL.
2 – Belediyeden işçilik hizmeti karşılığı tahsil edilen : 6.909.947,73 TL.
3 – Yılsonu Banka Nakit Tutarı : 110.201,49 TL.
4 – Belediyeden Alacak Tutarı : 0,00 TL.
3.4) Şirketin giderleri:
7 |
MALİYET HESAPLARI (7/A SEÇENEĞİ) |
|
16,018,843.74 |
16,018,843.74 |
74 |
HİZMET ÜRETİM MALİYETİ |
|
15,695,541.08 |
15,695,541.08 |
740 |
HİZMET ÜRETİM MALİYETİ |
|
8,917,644.13 |
8,917,644.13 |
740.10 |
MAAŞLAR |
|
8,917,644.13 |
8,917,644.13 |
740.10.100 |
Çıplak İşçi Ücretleri |
TL |
3,920,432.20 |
3,920,432.20 |
740.10.101 |
Ek Kazançlar |
TL |
3,111,275.81 |
3,111,275.81 |
740.10.200 |
SGK İşveren Payı |
TL |
1,281,525.02 |
1,281,525.02 |
740.10.300 |
İşsizlik İşveren Payı |
TL |
125,026.90 |
125,026.90 |
740.10.400 |
Kıdem İhbar Tazminatlar |
TL |
479,384.20 |
479,384.20 |
741 |
HİZMET ÜRETİM MALİYETİ YANSITMA HESABI |
|
6,777,896.95 |
6,777,896.95 |
741.01 |
GİDER YANSITMA |
TL |
6,777,896.95 |
6,777,896.95 |
77 |
GENEL YÖNETİM GİDERLERİ |
|
323,302.66 |
323,302.66 |
770 |
GENEL YÖNETİM GİDERLERİ |
|
161,651.33 |
161,651.33 |
770.10 |
KİRA GİDERLERİ |
TL |
720.00 |
720.00 |
770.40 |
SMMM GİDERLERİ |
TL |
38,336.73 |
38,336.73 |
770.50 |
DİĞER GİDERLER |
TL |
17,087.77 |
17,087.77 |
770.70 |
VERGİ RESİM VE HARÇLAR |
TL |
105,506.83 |
105,506.83 |
771 |
GENEL YÖNETİM GİDERLERİ YANSITMA HESABI |
|
161,651.33 |
161,651.33 |
771.01 |
GİDER YANSITMA |
TL |
161,651.33 |
161,651.33 |
3.5)Banka hesap durumu:
2021 yılından devreden : 87.076,59 TL.
Yıl içinde hesaba yatan : 11.222.821,88 TL.
Yıl sonu banka hesabı toplamı : 11.309.898,47 TL.
Yıl içinde yapılan ödemeler nedeniyle hesaptan çıkan : 11.199.696,98 TL.
Yıl sonu banka hesap bakiyesi : 110.201,49 TL.
SALTUKOVA BELEDİYESİ PERSONEL LTD.ŞTİ. |
||
01/01/2023-31/12/2023 AYRINTILI GELİR TABLOSU RAPORU |
||
GELİR TABLOSU |
ÖNCEKI DÖNEM |
CARI DÖNEM |
A- BRÜT SATIŞLAR |
2.546.227,15 |
6.955.775,31 |
1-YURTİÇİ SATIŞLAR |
2.546.227,15 |
6.955.775,31 |
C- NET SATIŞLAR |
2.546.227,15 |
6.955.775,31 |
D- SATIŞLARIN MALİYETİ (-) |
2.470.461,68 |
6.777.896,95 |
1-SATILAN HİZMET MALİYETİ (-) |
2.470.461,68 |
6.777.896,95 |
BRÜT SATIŞ KARI VEYA ZARARI |
75.765,47 |
177.878,36 |
E- FAALİYET GİDERLERİ (-) |
62.973,31 |
161.651,33 |
1-GENEL YÖNETİM GİDERLERİ (-) |
62.973,31 |
161.651,33 |
FAALİYET KARI VEYA ZARARI |
12.792,16 |
16.227,03 |
OLAĞAN KAR VEYA ZARAR |
12.792,16 |
16.227,03 |
I- OLAĞANDIŞI GELİR VE KARLAR |
399,76 |
834,12 |
1-DİĞER OLAĞANDIŞI GELİR VE KARLAR |
399,76 |
834,12 |
J- OLAĞANDIŞI GİDER VE ZARARLAR (-) |
0,07 |
3.577,71 |
1-DİĞER OLAĞANDIŞI GİDER VE ZARARLAR (-) |
0,07 |
3.577,71 |
DÖNEM KARI VEYA ZARARI |
13.191,85 |
13.483,44 |
K- DÖNEM KARI VERGİ VE DİĞER YASAL YÜKÜMLÜLÜK KARŞILIKLARI (-) |
3.034,13 |
3.965,55 |
DÖNEM NET KARI VEYA ZARARI |
10.157,72 |
9.517,89 |
İŞLETME AYRINTILI BİLANÇO |
|||||
Tarih : |
13/03/2024 |
||||
SALTUKOVA BELEDİYESİ PERSONEL LTD.ŞTİ. |
Dönem : |
2023 |
|||
AKTİF ( VARLIKLAR ) |
PASİF(KAYNAKLAR) |
||||
Önceki Dönem |
Cari Dönem |
Önceki Dönem |
Cari Dönem |
||
I- DÖNEN VARLIKLAR |
361,531.58 |
693,060.04 |
I- KISA VADELİ YABANCI KAYNAKLAR |
276,137.94 |
598,148.51 |
A-HAZIR DEĞERLER |
87,076.59 |
110,201.49 |
B-TİCARİ BORÇLAR |
0.00 |
7,134.83 |
3-BANKALAR |
87,076.59 |
110,201.49 |
5-DİĞER TİCARİ BORÇLAR |
0.00 |
7,134.83 |
E-STOKLAR |
273,460.79 |
582,291.42 |
C-DİĞER BORÇLAR |
166,688.60 |
358,114.03 |
2-YARI MAMULLER - ÜRETİM |
273,460.79 |
0.00 |
4-PERSONELE BORÇLAR |
166,688.60 |
358,114.03 |
5-DİĞER STOKLAR |
0.00 |
582,291.42 |
F-ÖDENECEK VERGİ VE DİĞER YÜKÜMLÜLÜKLER |
109,449.34 |
230,422.23 |
H-DİĞER DÖNEN VARLIKLAR |
994.20 |
567.13 |
1-ÖDENECEK VERGİ VE FONLAR |
26,011.78 |
57,860.89 |
2-İNDİRİLECEK KATMA DEĞER VERGİSİ |
0.00 |
567.13 |
2-ÖDENECEK SOSYAL GÜVENLİK KESİNTİLERİ |
75,624.16 |
159,644.44 |
4-PEŞİN ÖDENEN VERGİLER VE FONLAR |
994.20 |
0.00 |
4-ÖDENECEK DİĞER YÜKÜMLÜLÜKLER |
7,813.40 |
12,916.90 |
3-KURULUŞ VE ÖRGÜTLENME GİDERLERİ |
1,888.89 |
1,888.89 |
G-BORÇ VE GİDER KARŞILIKLARI |
0.00 |
2,477.42 |
7-BİRİKMİŞ AMORTİSMANLAR (-) |
1,888.89 |
1,888.89 |
1-DÖNEM KARI VERGİ VE DİĞER YASAL YÜKÜMLÜLÜK KARŞILIKLARI |
3,034.13 |
3,965.55 |
|
|
|
2-DÖNEM KARININ PEŞİN ÖDENEN VERGİ VE DİĞER YÜKÜMLÜLÜKLERİ (-) |
3,034.13 |
1,488.13 |
|
|
|
III- ÖZ KAYNAKLAR |
85,393.64 |
94,911.53 |
|
|
|
A-ÖDENMİŞ SERMAYE |
50,000.00 |
50,000.00 |
|
|
|
1-SERMAYE |
50,000.00 |
50,000.00 |
|
|
|
D-GEÇMİŞ YILLAR KARLARI |
73,908.46 |
84,066.18 |
|
|
|
1-GEÇMİŞ YILLAR KARLARI |
73,908.46 |
84,066.18 |
|
|
|
E-GEÇMİŞ YILLAR ZARARLARI (-) |
48,672.54 |
48,672.54 |
|
|
|
1-GEÇMİŞ YILLAR ZARARLARI |
48,672.54 |
48,672.54 |
|
|
|
F-DÖNEM NET KARI (ZARARI) |
10,157.72 |
9,517.89 |
|
|
|
1-DÖNEM NET KARI |
10,157.72 |
9,517.89 |
AKTİF TOPLAM |
361,531.58 |
693,060.04 |
PASİF TOPLAM |
361,531.58 |
693,060.04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MİZAN |
||||||
SALTUKOVA BELEDİYESİ PERSONEL LTD.ŞTİ. |
||||||
Dönem : |
01/01/2023-31/12/2023 |
|||||
Tarih Aralığı : |
01/01/2023-31/12/2023 |
|||||
|
|
|
||||
HESAP KODU |
HESAP ADI |
BORÇ |
ALACAK |
BORÇ BAKİYESİ |
ALACAK BAKİYESİ |
|
1 |
DÖNEN VARLIKLAR |
|
20,762,590.42 |
20,069,530.38 |
693,060.04 |
|
10 |
HAZIR DEĞERLER |
|
11,309,898.47 |
11,199,696.98 |
110,201.49 |
|
102 |
BANKALAR |
|
11,309,898.47 |
11,199,696.98 |
110,201.49 |
|
102.10 |
T.C. ZİRAAT BANKASI |
|
6,999,304.92 |
6,889,103.43 |
110,201.49 |
|
102.10.001 |
774-85407494-5001 TL |
TL |
6,999,304.92 |
6,889,103.43 |
110,201.49 |
|
102.20 |
TÜRKİYE İŞ BANKASI |
|
4,310,593.55 |
4,310,593.55 |
|
|
102.20.001 |
0682274 TL |
TL |
4,310,593.55 |
4,310,593.55 |
|
|
12 |
TİCARİ ALACAKLAR |
|
7,025,333.07 |
7,025,333.07 |
|
|
120 |
ALICILAR |
|
7,025,333.07 |
7,025,333.07 |
|
|
120.10 |
HİZMET SÖZLEŞMESİ HAKEDİŞLERİ |
|
7,025,333.07 |
7,025,333.07 |
|
|
120.10.SA1 |
SALTUKOVABELEDİYESİ |
TL |
7,025,333.07 |
7,025,333.07 |
|
|
13 |
DİĞER ALACAKLAR |
|
2,280.62 |
2,280.62 |
|
|
136 |
DİĞER ÇEŞİTLİ ALACAKLAR |
|
2,280.62 |
2,280.62 |
|
|
136.10 |
ÇAYCUMA VERGİ DAİRESİ |
|
2,280.62 |
2,280.62 |
|
|
136.10.001 |
Mükerrer Ödeme İade Alacakları |
TL |
1,286.42 |
1,286.42 |
|
|
136.10.005 |
İade Edilecek Geçici Vergi |
TL |
994.20 |
994.20 |
|
|
15 |
STOKLAR |
|
2,413,207.97 |
1,830,916.55 |
582,291.42 |
|
151 |
YARI MAMULLER - ÜRETİM |
|
273,460.79 |
273,460.79 |
|
|
151.10 |
TAMAMLANMAMIŞ HİZMET MALİYETLERİ |
|
273,460.79 |
273,460.79 |
|
|
151.10.001 |
İşçilik Hizmetleri |
TL |
273,460.79 |
273,460.79 |
|
|
157 |
DİĞER STOKLAR |
|
2,139,747.18 |
1,557,455.76 |
582,291.42 |
|
157.10 |
TAMAMLANMAMIŞ HİZMET MALİYETLERİ |
TL |
2,139,747.18 |
1,557,455.76 |
582,291.42 |
|
19 |
DİĞER DÖNEN VARLIKLAR |
|
11,870.29 |
11,303.16 |
567.13 |
|
191 |
İNDİRİLECEK KATMA DEĞER VERGİSİ |
|
9,387.96 |
8,820.83 |
567.13 |
|
191.10 |
YURT İÇİ ALIMLAR |
|
9,104.39 |
8,820.83 |
283.56 |
|
191.10.018 |
%18 KDV li Alışlar |
TL |
4,380.62 |
4,380.62 |
|
|
191.10.020 |
%20 KDV li Alışlar |
TL |
4,723.77 |
4,440.21 |
283.56 |
|
191.20 |
İNDİRİLECEK KDV TEVKİFAT |
|
283.57 |
|
283.57 |
|
191.20.020 |
%20 KDV li Tevkifat |
TL |
283.57 |
|
283.57 |
|
193 |
PEŞİN ÖDENEN VERGİLER VE FONLAR |
|
2,482.33 |
2,482.33 |
|
|
193.05 |
ÖDENEN VERGİLER |
|
2,482.33 |
2,482.33 |
|
|
193.05.001 |
Kurum Geçici Vergi |
TL |
2,482.33 |
2,482.33 |
|
|
2 |
DURAN VARLIKLAR |
|
1,888.89 |
1,888.89 |
|
|
26 |
MADDİ OLMAYAN DURAN VARLIKLAR |
|
1,888.89 |
1,888.89 |
|
|
262 |
KURULUŞ VE ÖRGÜTLENME GİDERLERİ |
|
1,888.89 |
|
1,888.89 |
|
262.10 |
KURULUŞ GİDERLERİ |
|
1,888.89 |
|
1,888.89 |
|
262.10.001 |
Şirket Kuruluşu |
TL |
1,888.89 |
|
1,888.89 |
|
268 |
BİRİKMİŞ AMORTİSMANLAR (-) |
|
|
1,888.89 |
|
1,888.89 |
268.10 |
KURULUŞ GİDERLERİ |
|
|
1,888.89 |
|
1,888.89 |
268.10.001 |
Şirket Kuruluşu |
TL |
|
1,888.89 |
|
1,888.89 |
3 |
KISA VADELİ YABANCI KAYNAKLAR |
|
6,975,319.94 |
7,573,468.45 |
|
598,148.51 |
32 |
TİCARİ BORÇLAR |
|
44,402.10 |
51,536.93 |
|
7,134.83 |
320 |
SATICILAR |
|
11,402.10 |
11,402.10 |
|
|
320.10 |
CARİ SATICILAR |
|
11,402.10 |
11,402.10 |
|
|
320.10.KS1 |
KUTLU FURKAN SOLAK |
TL |
8,850.00 |
8,850.00 |
|
|
320.10.NG1 |
NERGİS TETİK GÖKMEN |
TL |
2,552.10 |
2,552.10 |
|
|
329 |
DİĞER TİCARİ BORÇLAR |
|
33,000.00 |
40,134.83 |
|
7,134.83 |
329.10 |
TİCARİ BORÇLAR |
|
33,000.00 |
40,134.83 |
|
7,134.83 |
329.10.AD1 |
SMMM-Adil DÜZLÜ |
TL |
33,000.00 |
40,134.83 |
|
|